دعوت به همکاری در کلوپ مدرسان برتر ایران

شما افراد موفق و باهوشی هستید ولی در بعضی از ابعاد زندگیتان هوشمندانه عمل نمی کنید!

ما در تیم خلاق متعهد و پویای کلوپ مدرسان برتر ایران به شما کمک میکنیم تا بتوانید به صورت هدفمند مهارت ها، پرسونال برندینگ و تجربیات خود را به دارایی های خود تبدیل و با استفاده از آن ها به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنید

نخستین کلوپ مدرسان برتر ایران به عنوان یک پلتفرم آموزشی آنلاین، محیطی را فراهم می‌کند تا مدرسان،مدیران و کارآفرینان عزیز ایرانی بتوانند پرسونال برندینگی قابل قبول و خدمات آموزشی خود را بهتر معرفی و به فروش برسانند.

این پلتفرم به مدرسان و مدیران ایران فرصتی مناسب را برای نمایش مهارت‌ها، دانش و تخصص‌های خود ارائه می‌دهد تا به جامعه‌ای گسترده‌تر دسترسی پیدا کنند.

چرا کلوپ مدرسان برتر ایران؟

  • معرفی بهتر: ما به مدرسان و مدیران ایرانی امکان می‌دهیم تا از طریق پروفایل‌های شخصی خود، تجربه‌ها، تحصیلات و مهارت‌های خود را به نمایش بگذارند و اعتماد افراد علاقه‌مند به آموزش را جلب کنند.

  • امکانات آموزشی: با ارائه ابزارها و منابعی برای طراحی و مدیریت دوره‌های آموزشی، ما به مدرسان امکان می‌دهیم تا آموزش‌های خود را با کیفیت و جذابیت بیشتری ارائه دهند و تجربه‌ی یادگیری بهتری را برای دانشجویان و هنرآموزان خود فراهم کنند.

  • توسعه حرفه‌ای: با مشاوره‌ها و وبینارهای تخصصی، ما به مدرسان و مدیران کمک می‌کنیم تا مهارت‌های تدریس و ارتقاء کیفیت آموزش خود را بهبود بخشند و در محیط آموزشی به رشد حرفه‌ای خود ادامه دهند.

مدیر دیجیتال مارکتینگ

جنسیت: خانم

ظرفیت موجود: 1 نفر

طراح و توسعه دهنده سایت

جنسیت: خانم/آقا

ظرفیت موجود: 1 نفر

برنامه‌نویس و طراح اپلیکیشن

جنسیت: خانم/آقا

ظرفیت موجود: 1 نفر

فیلم‌بردار و تدوین‌گر

جنسیت: خانم/آقا

ظرفیت موجود: 1 نفر

مترجم

جنسیت: خانم

ظرفیت موجود: 1 نفر

تولید محتوا

جنسیت: خانم

ظرفیت موجود: 3 نفر