مشاوره خصوصی

مشاوره خصوصی با آقای راهبر موسی زرگر

2,900,000 تومان

مشاوره خصوصی با

سنسی موسی زرگر

شما می‌توانید یکی از خدمات زیر را در یک جلسه مشاوره خصوصی درخواست نمایید:

(Coaching bases)

کوچینگ کسب و کار

business coaching

یک مدیر با همراهی یک کوچ میتواند تصمیمات درستی بگیرد،برای اجرایی کردن آنها برنامه ریزی و اقدامات درستی داشته باشد و در این مسیر پر تنش و پر چالش با انگیزه باقی بماند و در جهت پیشبرد اهداف و رسیدن به موفقیت میتواند تغییرات مثبت را در کار و کسبش ایجاد و دائمی نماید.
مستر راهبر
کوچینگ شخصی

Personal coaching

پرسونال کوچ فردی است که در زمینه کوچینگ دارای آگاهی،دانش و تجربه است شما را قضاوت و مقایسه نمی کند،کوچ شخصی آینه شماست تا خود واقعی تان را در او ببینید و اصلاح کنید،یک کوچ شخصی همانند یک ساعت زنگ دار،یادآوریهای لازم را گوش زد میکند و شما را تا رسیدن به مطلوبتان همراهی میکند.
مستر راهبر
کوچینگ زندگی

Life coaching

در کوچینگ زندگی،یک کوچ به مراجع خود کمک میکند تا به خودشناسی برسد،در راه رسیدن به اهداف شخصی در زندگی،افزایش احساس رضایت از زندگی و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی،او را تا رسیدن به نتیجه مطلوب یاری و همراهی میکند،کوچ زندگی فاصله میان آنچه فکر میکنیم باید انجام دهیم با آنچه در واقعیت رخ میدهد را پر میکند.

کوچینگ (coaching)به چه معنیست؟

کوچینگ (coaching)به معنی مربیگری است،کوچینگ يك رابطه ی حمايتی و دو طرفه است كه در آن كوچ(مربي)به مراجع خود كمک ميكند تا با تمركز بر هدف انتخاب شده به نتايج مورد نظر دست پيدا كند،یک کوچ به افراد كمک می كند تا در زندگی شخصی به نتايج دلخواه و مطلوب خود برسند.

آیا میتوانیم بدون کوچکترین ریسکی اقدام به رزرو جلسه مشاوره کنیم؟

اگر مدرس،مدیر و یا کارآفرین هستید و تا کنون از جلسات مشاوره آقای راهبر دکتر موسی زرگر استفاده نکرده اید به شما پیشنهاد میکنیم تا از یک جلسه مشاوره تخصصی با هدیه و تخفیفی به ارزش سه میلیون و صد هزار تومان استفاده کرده و  اگر به هر دلیلی از مشاوره خود راضی نبودید مبلغ پرداختی به شما عودت داده میشود،پس هیچ گونه ریسکی نخواهید کرد و با خیال راحت جلسه صفر مشاوره آنلاین خود را رزرو نمایید.

نکات مهمی که قبل از تهیه جلسه مشاوره نیاز است بدانید:

«هیچ‌کس به اندازه کافی زنده نیست تا همه چیز را یاد بگیرد و یا از اول شروع کند. برای موفق بودن، ما قطعاً باید افرادی را پیدا کنیم که بهای آن را پرداخته‌اند، ما باید از آنها یاد بگیریم تا به اهداف خود برسیم.»

برایان تریسی

اگر از درآمد،بیزینس و کاریزمای خود راضی نیستید !
اگر شما هم مانند خیلی از مدرسان، مدیران و کارآفرینان عزیز ایرانی وقت،تمرکز و آرامش کافی را در زندگیتان ندارید!
مشکل شما به ما هـــــم ربط دارد
برای شما بله دقیقا “برای شما” پیشنهاد فوق العاده ای داریم
پیشنهاد ما برای خداحافظی شما با همه این مشکلات دریافت مشاوره و آموزش های تست شده و تجربه محور آقای راهبر دکتر موسی زرگر است.
به این فکر کنید
شاید فاصله شما با ثروت و جذب حداکثری مخاطب تنها داشتن یک کوچ حرفه ای باشد!
قطعا بدست آوردن هر چيز خوبي مخصوصا مهارت خاص پرهزينه است. 

جمله پایانی از زیگ زیگلار:

«بازنده‌ترین افراد کسانی هستند که هرگز دست به هیچ کاری نمی‌زنند…»

روح الله بیطرفان

7،000،000 تومان

روح الله بیطرفان

1،900،000 تومان